FAQ

1. Na jakiej zasadzie otrzymuję dostęp do cheata?

Dostęp do cheata polega na subskrypcji x dniowej, gdzie x oznacza ilość zakupionych dni.


2. Nie mogę uruchomić cheata lub mam błędy aplikacji!

Do prawidłowego działania Multi Hacka wymagana jest instalacja:

Visual C++ Redistributable Packages for Visual Studio 2015
.NET Framework 4.5.2 (lub nowszy)

Do prawidłowego działania Visual Hacka w trybie Overlay wymagana jest instalacja:

.NET Framework 4.5.2 (lub nowszy)

oraz ustawienie gry na:

Fullscreen Windowed (Pełny ekran w oknie)

Proszę mieć także na uwadze, że systemy Windows XP nie są wspierane.


3. Czy mogę dokupić/przedłużyć subskrypcję?

Jeśli posiadamy aktywną subskrypcję, nie możemy jej przedłużyć do czasu wygaśnięcia. Po zakończeniu możemy wybrać ten sam lub inny okres ze sklepu w ramach przedłużenia.

Subskrypcję do innego produktu można kupić w każdym momencie.


4. Czy cheaty są niewykrywalne?

Tak cheaty są niewykrywalne przez VAC3 i można bez problemu zdobywać rangi na matchmakingu lub grać na serwerach społecznościowych.
Jednak należy uważać na nadzór (OVERWATCH). Zaleca się granie w taki sposób by nikt nie zorientował się, że czegoś używamy.


5. Otrzymuję taki komunikat w grze „Coś blokuje system VAC na twoim komputerze.

Problem ten często występuje, gdy umieścimy cheata na nośniku zewnętrznym takim jak np. pendrive.
Jeśli po restarcie steama, gry i przeniesieniu hacka w inne miejsce na dysk lokalny problem nadal występuje, należy udać się na oficjalną stronę Valve która poprowadzi nas do rozwiązania problemu STEAM SUPPORT
Warto także sprawdzić antywirusa i firewalla systemowego pod kątem ewentualnego blokowania.


6. Próbuję się zalogować i otrzymuję komunikat: GUID/HWID nieprawidłowy – nowy komputer/system?”

Konto wspomagacza przeznaczone jest do użytku na 1 komputerze dla 1 osoby. Po zakupie i pierwszym zalogowaniu, zostaje wygenerowany unikalny HWID (indywidualny dla każdego PC). Na innych komputerach lub nowym systemie nie będzie można się zalogować bez wcześniejszego resetu HWID. Jeżeli zajdzie potrzeba np. reinstalacji, zmiany systemu lub zmiany użytkowanego komputera należy wysłać wiadomość z prośbą o reset. (KONTAKT). Formularz proszę wypełnić imieniem, nazwiskiem i emailem które były użyte przy zakupie. Przysługuje 1 darmowa zmiana na miesiąc dla każdego.